Jedná se o nově postavenou, přízemní budovu s kapacitou 25 dětí. Škola poskytuje vzdělávání i stravování. Třída je vybavená dětským nábytkem, hračkami i pomůckami. Učitelky jsou plně kvalifikované a pracují s dětmi podle školního vzdělávacího plánu, který vychází z RVP PV a je vytvořen podle konkrétních podmínek školy.

Školka se nachází v obci Jíloviště, v těsném sousedství fotbalového hřiště. Má svou zahradu s herními prvky, nabízí se i možnost navštívit obecní hřiště a blízký les.
Díky svému umístění na okraji Brdských hor, jsou děti v úzkém kontaktu s přírodou

Filozofie školy:

Harmonický rozvoj dítěte v bezpečném a pozitivně motivovaném prostředí s dostatkem podnětů a kladných vzorů. Osvojení si základů hodnot, na nichž je založená naše společnost. Kvalitní příprava dětí na další stupeň vzdělávání. Aby čas prožitý v mateřské škole byl pro dítě radostí, příjemnou zkušeností a zdrojem dobrých a spolehlivých základů do života i vzdělávání.

Vize

Předškolní výchova bude doplňovat rodinnou výchovu a v úzké vazbě na ni pomáhat zajistit dítěti prostředí s dostatkem mnohostranných a přiměřených podnětů k jeho aktivnímu rozvoji a učení. Předškolní vzdělávání bude smysluplně obohacovat denní program dítěte v průběhu jeho předškolních let a poskytovat dítěti odbornou péči. Bude usilovat, aby první vzdělávací krůčky dítěte byly stavěny na promyšleném, odborně podepřeném a lidsky i společensky hodnotném základě.
Bude rozvíjet osobnost dítěte, podporovat jeho tělesný rozvoj a zdraví, jeho osobní spokojenost a pohodu. Napomáhat mu v chápání okolního světa a motivovat je k dalšímu poznávání a učení, stejně tak i učit dítě žít ve společnosti ostatních a přibližovat mu normy a hodnoty touto společností uznávané.

ŠVP Mateřské školy Jíloviště je vypracován v souladu s RVP PV vydaného MŠMT a v souladu s obecně platnými právními předpisy.

  • Akceptuje přirozená vývojová specifika dětí předškolního věku a promítá je do obsahu, forem a metod vzdělávání.
  • Umožňuje rozvoj a vzdělávání každého jednotlivého dítěte v rozsahu jeho individuálních možností a potřeb. Součástí vzdělávání je tvorba portfolia dítěte, které umožňuje sledovat jeho rozvoj a pokroky a pracovat s ním podle osobnostně orientovaného modelu výchovy.
  • Zaměřuje se na vytváření základů klíčových kompetencí dosažitelných v etapě předškolního vzdělávání.
  • Využívá metody prožitkového a situačního učení, které jsou založeny na přímých zážitcích dítěte, podporují dětskou zvídavost a potřebu objevovat, podněcují radost dítěte z učení, jeho zájem poznávat a získávat nové zkušenosti a dovednosti.

Mise:
Dítě dosáhlo všechny požadované kompetence a je schopné pokračovat v dalším vzdělávání na vyšším stupni.
Dítě si vytvořilo základní elementární poznatky v interpersonálních a extrapersonálních oblastech.
Dítě chápe a respektuje hodnoty a normy uznávané naší společností.

Výsledky zápisu k předškolnímu vzdělávání v MŠ Jíloviště

Dne 31. 5. 2017,  na základě předem stanovených kritérií a počtu dosažených bodů u jednotlivých žádostí,rozhodla ředitelka školy o přijetí dětí k předškolnímu vzdělávání takto:

pořadí Os. číslo body přijato
1.   2/17 100 ANO
2. 11/17 60 ANO
3. 12/17 60 ANO
4.   7/17 58 ANO
5.   3/17 2 ANO
6.   8/17 2 ANO
7. 10/17 2 ANO
8.   5/17 2 ANO
9.   1/17 2 ANO
10.   4/17 1 NE
11.   9/17 1 NE
12.   6/17 1 NE

IMAGE0009